محصولات کورنینگ corning

بخش Life Science کورنینگ Corning به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، تولیدکننده و تامین‌کننده جهانی محصولات آزمایشگاهی برای بیش از 100 سال، با محققان و تولیدکنندگان دارو به دنبال افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و فشرده‌سازی جدول‌های زمانی است. این بخش با استفاده از تخصص منحصر به فرد در زمینه‌های علم مواد، علوم سطح پلیمر، کشت سلولی و زیست‌شناسی، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند که بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و تحقیقات موفقیت‌آمیز را امکان‌پذیر می‌سازد.

فروش محصولات کورنینگ

فروش محصولات کورنینگ شامل مواد مصرفی (مانند ظروف پلاستیکی، سطوح تخصصی، محیط کشت سلولی و سرم)، و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی عمومی است که برای تحقیقات پیشرفته کشت سلولی، پردازش زیستی، ژنومیک، کشف دارو، میکروبیولوژی و شیمی استفاده می شود. کورنینگ محصولات علوم زیستی را تحت این مارک های اصلی به فروش می رساند: Corning®، Falcon®، Pyrex®، Axygen®، و Corning Gosselin™.
این محصولات در سطح جهانی، عمدتاً از طریق توزیع‌کنندگان، به شرکت‌های دارویی و بیوتکنولوژی، مؤسسات دانشگاهی، بیمارستان‌ها، مؤسسات دولتی و سایر تأسیسات عرضه می‌شوند. Corning این محصولات را در ایالات متحده در ایلینویز، مین، ماساچوست، نیویورک، کارولینای شمالی، یوتا و ویرجینیا و خارج از ایالات متحده در چین، فرانسه، مکزیک و لهستان تولید می کند.

نمایش 1–15 از 49 نتیجه