مقالات

نقد و بررسی سل کانتر محصول شرکت کورنینگ آمریکا

سل کانتر محصول شرکت کورنینگ آمریکا

سریعترین و دقیق ترین (سل کانتر)شمارنده سلول جهان

مدت هاست که انتخاب بین شمارش سلول به صورت دستی و خودکار یک انتخاب دشوار بوده است. شمارش دستی سلول دقیق است اما اغلب وقت گیر و در معرض خطای کاربر است. شمارش خودکار سلول سریعتر و وابسته به کاربر نیست ، اما مواد مصرفی اسلاید یکبار مصرف می تواند گران باشد. سرانجام ، یک راه حل وجود دارد.

سل کانتر یا شمارنده جدید Corning® Cell کورنینگ اولین شمارنده سلول خودکار است که بهترین های هر دو دنیای شمارش را با هم ترکیب می کند:

سریع – به دلیل پردازش تصویر مبتنی بر ابر

دقیق – به دلیل الگوریتم یادگیری ماشین

کم هزینه – نیازی به مواد مصرفی نیست

سایر مزایا

استفاده آسان – شمارنده سلول (سل کانتر کورنینگ) به راحتی قابل استفاده است. کافیست شمارنده سلول را به رایانه یا رایانه لوحی خود متصل کرده و برنامه CloudSytart CytoSMART را شروع کنید. محفظه شمارش بارگذاری شده را روی دستگاه قرار دهید. بر روی سلولهای خود تمرکز کرده و دکمه شمارش را فشار دهید. سادگی شمارنده سلول (سل کانتر کورنینگ) اجازه می دهد تا هر کسی که در آزمایشگاه شما کار می کند بدون نیاز به آموزش گسترده, سلول ها را به راحتی بشمارد.

بازیابی راحت داده ها – گزارش شمارش سلول بلافاصله در رایانه شما نشان داده می شود. همچنین به یک سرور امن ابر ارسال می شود و به شما امکان دسترسی به تصویر و تعداد سلول تجزیه و تحلیل شده را در تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه می دهد.

شرایط استفاده از سل کانتر کورنینگ Corning:

Windows 10 Tablet یا PC

اینترنت پرسرعت / دسترسی به ابر

پورت USB 3.0

سلول های پستانداران 4 تا 70 میکرومتر

دیدگاهتان را بنویسید