مقالات

سر سمپلر کورنینگ چیست؟ آشنایی با انواع و مشخصات فنی آنها

سر سمپلرهای کورنینگ چیست

برای حمل مایعات آزمایشگاهی با حجم کم و سازگاری و قابلیت اطمینان در انتقال

سر سمپلر یا نوک پیپت به همراه پیپت ها و سمپلرها برای سرعت بخشیدن به انتقال مایعات و پردازش و کاهش آلودگی متقابل استفاده می شود. آنها در انواع مواد و مدلها موجود هستند. مدلهای رایج سر سمپلر مورد استفاده عبارتند از: سر سمپلر یا نوک پیپت یونیورسال، نوک پیپت فیلتر و نوک پیپت با حجم نگهداری کم. کورنینگ طیف گسترده ای از سر سمپلرها را ارائه می دهد که برای دقت و سازگاری با اکثر پیپت ها یا سمپلرهای آزمایشگاهی طراحی شده اند.

از سر سمپلر آزمایشگاهی برند کورنینگ استفاده کنید و از کیفیت بهره ببرید

نوک های سمپلر 200 میکرولیتر و 1000 میکرولیتر کورنینگ در یک محیط اتاق تمیز تولید می شوند که به ما امکان می دهد همه سر سمپلرهای شما را با شرایط زیر تأیید کنیم:

-غیر تب زا

-بدون DNA و بدون RNase/DNase

-دارای گواهی PCR

سر سمپلر های کورنینگ دارای پنج گزینه بسته بندی مناسب

بسته های استاندارد

قفسه های لولایی

بسته های فله

پشته و قفسه های هوشمند

سیستم های بارگیری سر سمپلر

Pipet Tips یا سر سمپلر با جعبه های لولایی

سر سمپلرهای موجود در رک لولایی Universal fit کورنینگ در دو اندازه 200 میکرولیتر و 1000 میکرولیتر موجود است. رک لولایی امکان انباشتن آسان رکهای نوک و جلوگیری از نفوذ بخار در طول اتوکلاو را فراهم می کند. رک ها قابل استفاده مجدد هستند. می توانید به سادگی قفسه نوک های خالی را بردارید و آن را با یک Stack Rack نوک جدید جایگزین کنید.

-نوک 200 میکرولیتری دارای 96 نوک در هر رک است. نوک های 1000 میکرولیتری دارای 100 نوک در هر رک یا قفسه هستند.

-به شکل استریل و غیر استریل موجود است.

-یک راه عالی برای کاهش ضایعات و استفاده مجدد از قفسه ها هستند.

سر سمپلر

سر سمپلر یونیورسال فیت 200 و 1000 میکرولیتری

نوک های یونیورسال فیت Corning® طوری طراحی شده اند که تناسب قابل اعتمادی را با تمام پیپتاتورهای برند اصلی ارائه دهند. دهانه اریب آن به اطمینان شما از تحویل و انتقال دقیق مایع کمک می کند.

نوک های 1-200 میکرولیتر در حجم های 10، 50 و 100 میکرولیتر درجه بندی می شود.

می توانید از بین سه گزینه بسته بندی زیر انتخاب کنید:

– نوکها دارای گواهینامه بدون RNase-/DNase و غیر تب زا هستند.

-هر stack rack دارای یک پشته از پنج قفسه یا رک است که هر یک شامل 96 نوک است که در مجموع 480 نوک در یک طراحی برای صرفه جویی فضا می باشد.

– نوک های فله بسته بندی, غیر استریل و بسیار مقرون به صرفه هستند.

سر سمپلر Universal fit کورنینگ

سر سمپلر در بسته بندی های فله

نوکهای پیپت فله بسته بندی شده Corning Universal Fit برای اطمینان شما از تناسب قابل اعتماد با همه پیپت های سازهای برند اصلی طراحی شده است. آنها در دو اندازه موجود هستند:

-200 میکرولیتر و 1000 میکرولیتر. و حداکثر میزان صرفه جویی را ارائه می دهند.

سر سمپلر فله بسته بندی شده Corning Universal Fit

سیستم پر کردن نوک Corning® Smart Rack

Smart Rack Tip هاب قابل تعویض Corning امکان بارگیری راحت و اقتصادی و استفاده مجدد از قفسه های سر سمپلر 200 میکرولیتری را فراهم می کند. رک های هوشمند نیازی به تجهیزات جانبی ندارند، فضای ذخیره سازی را حفظ می کنند و ضایعات بسته بندی را به حداقل می رسانند. Smart Rack در دو نوع موجود است: فرمت 94 نوک، که شامل 94 نوک و 2 پین لنگر گوشه در هر کارت است. این فرمت به کارت Smart Rack اجازه می دهد تا به رک بسته شود. فرمت 96 نوک که شامل 96 نوک/کارت است. این نوع شامل پین های لنگر نمی شود. هر بسته شامل 10 کارت با نوک 94 یا 96 و یک دستگاه انتقال یکبار مصرف است. در هر کیس 5 بسته وجود دارد.

سیستم پر کردن نوک سمپلر Corning® Smart Rack
رک اسمارت قابل تعویض - Corning Smart Rack Tip Refills

سیستم بارگیری نوک پیپت – Pipet Tip Loading System

سیستم بارگیری نوک پیپت Corning®, بارگیری مجدد رکها را مقرون به صرفه و بی دردسر می کند. هر سیستم از یک پایه یک تکه تشکیل شده است که به یک مخزن متشکل از 10 لایه از 96 نوک سمپلر متصل می شود. به سادگی لودر و مخزن را روی یک قفسه خالی قرار دهید، مخزن را پایین بیاورید و کلیک کنید – رک بارگیری شده و آماده استفاده است.

اقتصادی و آسان برای استفاده:

-مخازن قابل پرکردن مجدد, حدود 65 درصد فضای کمتری نسبت به 10 رک اشغال می کنند (با تعداد یکسان نوک).

-ضایعات بسته بندی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

-کیت استارتر شامل 1 نوک لودر، 1 مخزن سر سمپلر شامل 10 لایه هر کدام 96 نوک و 10 رک خالی است.

سر سمپلر کورنینگ مشخصات فنی
سیستم بارگیری سر سمپلر Corning®

نوکهای تخصصی – پاسخگویی به تمام نیازهای برنامه شما

نوک های فیت جهانی تنها بخشی از خط نوک پیپت Corning است. علاوه بر این، ما طیف کاملی از سر سمپلرهای تخصصی را ارائه می‌دهیم، از جمله نوکهای انتهایی نازک برای روش‌های بارگذاری ژل، و نوکهای فیلتر IsoTip که از آلودگی متقابل افشانه ای جلوگیری می‌کند.

نوک فیلتر IsoTip: مانعی در برابر آلودگی

نوکهای فیلتر Corning IsoTip دارای یک مانع ثابت و آبگریز است که از تماس آلاینده های افشانه ای با میله های پیپتور جلوگیری می کند. نوکهای فیلتر IsoTip برای کاربردهایی که در آن اجتناب از آلودگی متقابل حیاتی است، مانند تقویت DNA، کشت سلول و مدیریت ایزوتوپ رادیویی، ایده آل هستند.

نوکهای بارگیری ژل: با انتهای نازک برای بارگیری آسان

نوک های بارگذاری ژل با انتهای نازک کورنینگ Corning در سه فرم دهانه مختلف موجود است: 0.5 میلی متر گرد، 0.4 میلی متر صاف و 0.2 میلی متر صاف. سر سمپلرهای بارگیری ژل نیز در نسخه “اولترا میکرو” برای استفاده با پیپترهای 2 میکرولیتری و 10 میکرولیتری موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید