مقالات

آشنایی با مهندس احسان بابائی رئیس هیئت مدیره شرکت ونداطب

آشنایی بیشتر با مهندس احسان بابائی مدیرعامل شرکت ونداطب

احسان بابائی (زاده ۱۳۶۲)، دانش‌آموخته مهندسی صنایع (گرایش برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها) از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب می‌باشد. وی از سال ۱۳۸۰ با شرکت زانیچ دندان اپریز که به ساخت تجهیزات دندانپزشکی همچون دوربین داخل‌دهانی – یونیت دندانپزشکی و ساکشن جراحی می‌پردازد همکاری داشته و وارد عرصه حرفه‌ای شده‌است.

این کارآفرین از سال ۱۳۸۴ خورشیدی به تعاونی دندانپزشکان ایران راه یافت و در آنجا برنامه‌ریزی و ساماندهی بخش‌هایی چون دپارتمان واردات را به‌انجام رساند. نتیجه این کار چنین بود که تعاونی به توانایی وارد کردن محصولاتی که به متقاضیان خود و افراد عضو ارائه می‌نمود دست یافت. وی در ادامه به برنامه‌ریزی و سامان‌بخشی انبار تعاونی پرداخت.

احسان بابائی با وجود فعالیت در تعاونی دندانپزشکان، شرکت ویرا صنایع رویال را نیز راه‌اندازی کرد و برای دو سال نمایندگی کمپانی ایتالیایی کاستلینی (CASTELLINI) را در کشور بدست گرفت. پس از آن شرکت وندا طب یکتا را که در عرصه علوم زیستی (لایف ساینس) به فعالیت می‌پرداخت تاسیس کرد. این شرکت از آغاز تأسیس خود در ۱۳۸۸ خورشیدی به‌طور تخصصی به واردات مواد شیمیایی، آزمایشگاهی و پژوهشی از کمپانی‌های برجسته جهان پرداخت و شرکت ونداطب در سال ۱۳۹۲ موفق به عقد قرارداد نمایندگی انحصاری با کورنینگ آمریکا نیز شد.

این کارآفرین کلینیک فوق‌تخصصی لاغری وندا لایف را نیز همزمان با شرکت وندا طب پی‌ریزی نمود (۱۳۹۸). این مرکز هم‌اکنون دارای بروزترین دستگاه‌های جهان است. آرمان آتی احسان بابائی آغاز به کار در زمینه تولید در عرصه آزمایشگاهی و نیز برپایی بخش دندانپزشکی در راستای توسعه کاری وندا طب می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید